Klubnyheder

Regler på HRJ ARENA - Kunstbane

23. dec. 2017, kl. 00.49

Kære alle!

 

Kommunen har udmeldt følgende regler for mål på kunstbanen, som SKAL overholdes.

 

Kommunens regler er således og bedes efterlevet – eventuelt med forældrenes hjælp:

 

1)   Når træning/kamp er slut, og der kommer andre efterfølgende, der skal træne/spille kamp, aftales det træner imellem, hvilke mål, de efterfølgende hold skal benytte.

2)   Overskydende mål, som ikke skal benyttes af de efterfølgende hold, SKAL bæres væk fra kunstbanen og placeres nede på det bageste stykke (opvarmningsstykket).

3)   Når sidste hold er færdig med at træne, må der KUN stå 2 stk. 11-mandsmål inde på selve kunstbanen på de korrekte kampplaceringer. Altså et i hver ende/hvert målfelt.

4)   Der må IKKE stilles nogen mål ud bag sidelinjerne!

5)   Målene SKAL stå således, når sidste hold forlader banen efter træning og/eller kamp:

a.    2 stk. 11-mandsmål PÅ kunstbanen – et i hver ende på korrekt kampplacering.

b.    1 stk. 11-mandsmål på det bageste stykke (opvarmningsstykket) (der er i alt 3 stk. 11-mandsmål på kunstbanen)

c.    4 stk. 8-mandsmål på det bageste stykke (opvarmningsstykket)

d.    4 stk. 5-mandsmål på det bageste stykke (opvarmningsstykket)

e.    ALLE 3-mandsmål skal placeres på fliserne UDEN for banen. (på stien eller på fliserne ved portindgangen til kunstbanen)

 

Det er IKKE klubben, der har besluttet disse retningslinjer. Det er kommunen, og mål-placeringerne skal sikre, at kommunen kan vedligeholde banen til hver en tid.

 

Vi håber at ovenstående retningslinjer efterleves. Det er vigtigt at huske, at vi lejer kommunens kunstbane. Det er IKKE NIF Fodbolds kunstbane. Derfor kan vi heller ikke bestemme retningslinjerne.

 

Efterleve reglerne ikke, har kommunen meddelt, at målene bliver fjernet og låst sammen, så de ikke kan benyttes.

 

Man kan naturligvis diskutere denne, lad os sige, omstændelige facon. Men det er nu en gang sådan kommunen har besluttet, det skal være.

 

Lad os derfor alle hjælpe til med at efterleve retningslinjerne.

 

DERFOR:

 

Sørg for, at ALLE børn mv. i årgangene kender reglerne, og at INGEN tager hjem fra kamp eller træning, før der er ryddet behørigt op efter ovenstående retningslinjer.

 

Klubben vil, om muligt, forsøge at ”handle” andre og mere brugervenlige retningslinjer på plads.

 

Men ind til det måtte ske, så beder vi om, at vi alle hjælper til med at ovenstående retningslinjer overholdes.

 

På forhånd tak.

 

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle.

 

Mvh.

 

Bestyrelsen


Klubnyheder